Polityka jakości

W 2003 roku uzyskaliśmy certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie: „Handlu hurtowego i detalicznego artykułami wyposażenia wnętrz i materiałami budowlanymi” (aktualne do dzisiaj).

Nadrzędnym celem Chemifarbu jest posiadanie i doskonalenie organizacji zorientowanej na klienta. Zadowolony klient jest podstawowym elementem strategii Przedsiębiorstwa i gwarancją naszego sukcesu.

Cele naszej polityki jakości

Staramy się kształtować potrzeby i gusta naszych klientów oraz przewidywać rozwój wymagań i ich oczekiwań. Dążymy do tego, aby świadczone przez nas usługi przekraczały wymagania i oczekiwania klienta. Nasi pracownicy są świadomi jak ich praca wpływa na zadowolenie klientów i znają obowiązujące standardy na rynku artykułów chemicznych i wyposażenia wnętrz.

Doskonalimy procesy świadczenia usług handlowych aby były one:

  • Bardziej elastyczne – lepiej reagujące na zmienność wymagań klienta
  • Wydajniejsze – zdolne do spełnienia potrzeb klienta przy niższych kosztach